maanantai 29. joulukuuta 2014

Minulla on jumppafiilis, pidän siitä kiinni!

Osallistuin tänään lähes viiden vuoden tauon jälkeen ohjatulle jumppatunnille ja fiilis on mitä mahtavin! En ole miehen luokse muuton jälkeen käynyt siis jumppaamassa. Oi miksi? No, onneksi löysin tieni sinne uudelleen! Kynnys oli jostain syystä tosi korkea ja ostin jopa uudet jumppakengät ja ihanan jumppakassin jotta motivaatio löytyisi ja saisin raahattua itseni sinne tunnille monen vuoden tauon jälkeen. Mutta en mä olisi kyllä mitään uusia kasseja tarvinnut kun tää fiilis jumpan jälkeen on niin ihana, ihan niinkun ennenkin! Uudet kengät tuli kyllä tarpeeseen vaikkei tällä mun ekalla tunnilla niitä tarvittukkaan.
Olin core ja venyttely tunnilla ja varmasti menen uudelleen. Tykkäsin kun keskityttiin niin paljon keskivartalolihaksiin ja tunti oli juuri sopivan rankka. Eniten mulla on ikävä bodypump tunnille mutta en kyllä uskalla vielä pumppailemaan, alotetaan nyt vähän kevyemmin.. 

Huomenna napa huutaa varmasti hoosiannaa!

-Mira 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos tsempeistä!