sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Huomenna.

Huomenna se alkaa. Super dieetti. Dieetissä on kolme ryhmää: ryhmä1 alle 10kg -, ryhmä2 10-20kg- ja ryhmä3 yli 20kg pudotettavaa. Mä alotan ryhmässä 2 koska mulla on aika tasan se 10kg ylimääräistä. En todellakaan odota että mulla tippuisi kymppi kuudessa viikossa vaan olen tyytyväinen jo 6-8kg tulokseen. Mutta toivon että ennen kesää läskien alta paljastuisi bikini kroppa ja uskaltaisin taas pukeutua niihin biksuihin. En malta odottaa että saan vetäistyä vanhat farkut jalkaan! Tavoitteena on saada paino tippumaan mutta myös pysymään alhaalla, eli toivottavasti tämä on vaan tönäisy parempaan ja saan hyvät valmiudet loppuelämän terveelliseen ruokavalioon ja liikkumiseen. Ja toivon myös että ne tarttuisi mieheen... 
Kävin eilen kaupassa ostamassa keskiviikkoon asti ruoat ja suunnittelin ruoat niin että Minie voi syödä lähes samaa kun minä. Tietysti hän saa pääaterioilla pastaa tai perunaa kasvisten ja lihan lisäksi ja muutenkin "normaalia", terveellistä sekä monipuolista ruokaa. Kun minä taas katson listaa ja punnitsen kaiken mitä suuhuni pistän. 
Eilen illalla olin tosiaan vanhan ystävän luona viettämässä tyttöjen iltaa ja nautiskeltiin viiniä ja herkuteltiin. Oli ihan super virkistävää päästä vähän tuulettumaan! Mä en ole mikään bilehile mutta hyvä seura ja hetki ilman vastuuta toisesta ihmisestä piristää kummasti ja jaksaa olla taas vähän parempi äiti! Tehtiin kaverilla herkku aamupala ja päivällä käytiin miehen kanssa subwayssa. Lempparit näin viimesenä päivänä.

Aloitan huomisen mittauksilla ja vaa'alla käynnillä ja laitan varmasti tännekkin kuvat ja muutkin tiedot. Tuolla ylhäällä välilehdellä onkin muutaman viikon tietoja alkuvuodelta. Huomiseen siis!




-Mira

2 kommenttia:

  1. Jees, minäkin lähden tänään mukaan superdieettaamaan! Koska mulla on ohjeet tallessa viime syksyn kesken jääneeltä dieetiltä, en ostanut nyt uutta pakettia. Sinänsä on ikävä sitä ryhmän tsemppiä, mutta jään seuraamaan blogia. Helpottaa tietää että joku muukin tekee samaa:)
    -ae

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä sullekkin diettiin! Me pystytään tähän! Ryhmä on kyllä todella ihana tuki ja tää blogi on hyvä tsempparina myös, en enää kehtaa kirjoittaa että epäonnistuin ':D

      Poista

Kiitos tsempeistä!