lauantai 28. helmikuuta 2015

Sekoilua, kiirettä ja herkkuja!

Mulla on ollut pää kolmantena jalkana tässä viime päivinä niin en ole kerennyt postailla, en edes treenailla.. Ja se kolmas jalka on lyönyt välillä ihan tyhjää.. 
 Tästä hyvä esimerkki on esimerkiksi se  keskiviikkoinen "jooga", joka olikin tuttu ja turvallinen pilates mistä kyllä tykkään ihan hirveesti! En tiedä mitä mä sekoilin kun koko viikon luullut meneväni joogaan ja sit tunnilla kuulenkin olevani pilateksessa.. Haha! Samantyylisiähän ne tunnit on ja samoilla varusteilla olisin pilatekseenkin mennyt. Eli eipä ollut suuri vahinko! Ja hauskaa oli! Lihaksissakin tuntu seuraavat pari päivää että on jotain tehnyt! Ihana se tunne treenin jälkeisinä päivinä, kun lihakset huutaa ja tietää tehneensä töitä! 
 Meillä on SD:läisten kanssa facebookissa ryhmä mistä saa korvaamatonta tsemppiä ja neuvoja, kiitos kaikille kanssa tovereille! Sieltä nappasinkin pari dieettiä helpottavaa vinkkiä, nimittäin herkkuohjeita! Prodepannareita oon mussuttanut nyt kolmena iltana ja weyhey jätskillä saa korvata maitorahkan muutaman kerran viikossa. NAM! Seuraavat viisviikkoa on pelastettu! Ja itseasiassa muutkin ruuat on olleet todella hyviä ja odotankin ruokaa jo kieliposkella! Täydensin meidän maustekaappia tällä viikolla mm Santa Marian pasta basilico-mausteella ja se kruunaa joka aterian! Harmi kun en aikaisemmin ole moista käyttänyt salaateissa. Mun lemppari ruoka tältä viikolta on oikea Gurmee ateria; sipuli-jauheliha-mössö ja tuore tomaatti, mausteina em basilico mauste, Herbamare ja suola. En malta odottaa taas huomista lounasta!

Tässä mun tän päivän herkut! Ja paino sen kun laskee vaikka tällästä mättää.. Jos tää dieettailu on tällästä niin en lopeta ikinä!
 

Ainiin! Meinasin unohtaa, kuinka saatoinkaan! Ostin tänään vanhanajan vaniljan makuista steviatippaa jota mm kisoihin tähtäävät diettaajatkin käyttää, eli tällänen raskauskiloja pudottava pullamössökin voi ihan huoletta käyttää! Kaikki ravintoaineet on pyöreät nolla, ei kaloreita, ei mitään. Mä olen maustanut prodepannarit ja vihreän teen tällä ja tätä voi käyttää vaikka rahkan maustamiseen! Hinta oli suolaset 13,90€ mutta on sen arvoista! Makeuttamiseen tarvitaan 1-4 tippaa ja pullosta riittää 400 tippaa. Eli riittoisaa tavaraa! Ja makujakin oli monia. Kaupan nimi mistä ostin tuon on PPS-Shop Espoon Mankkaalla. Eksyin sinne vieressä olevan kirppiksen kierroksen jälkeen..



Herkullista viikonloppua muillekkin! Mä nautin hiljaisuudesta kun Minie nukkuu ja Mies on juhlimassa!

-Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos tsempeistä!