maanantai 2. maaliskuuta 2015

Viikko takana, loppuelämä edessä!

Viikko takana Super Dieettiä ja fiilis on pirteä ja kevyt! Ruokavaliossa pysyminen on ollut helppoa vaikka kiusauksia on tullut kun Mies ja Minie on mussuttaneet paahtoleipää, ja eilen Miehen mummi oli kattanut pöydän juustoilla ja patongilla kun kävin kylässä, mutta kieltäydyin kohteliaasti selittämällä tilanteen ja hän ymmärsi. Mä haluan sanoa nää sanat myös joka viikko seuraavien viiden viikon ajan: ei lipsumisia!
Treenien saralla mulla on sen sijaan tsempattavaa. Lenkkeillyt toki olen lähes päivittäin mutta treenejä en kerennyt, tai jos olisin kerennytkin niin ei huvittanut tehdä. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja vedinkin jo ensimäisen kotitreenin tältäviikolta! Tästä huolimatta vaaka näytti aamulla -3,1kg vähemmän kun viikko sitten maanantaina ja senttejäkin on lähtenyt ympäri kroppaa yhteensä -7cm. Olen tyytyväinen! Nautin olostani paljon enemmän kun ruoka on oikeaa ja liikunnasta saa lisä virtaa ja voin paljon paremmin niin mieleltä kuin keholta! Mä ehdottomasti aion oppia pysyvästi paremmille ruokatavoille ja ottaa liikunnan taas osaksi jokapäiväistä elämää! Tottakai herkkupäiviäkin pitää olla, mutta ensin on päästävä tavoitteeseen.

Tässä vielä senttejä ja kiloja. Vertauksen vuoksi myös aloitus mitat:

Reisi 64cm - 63cm -1cm
Rinnanympärys 96cm 95cm -1cm
Vyötärö 81cm - 79cm -3cm
Lantio 98cm - 97cm -1cm
Käsi 31cm 30cm -1cm
Yhteensä -senttejä= 7cm
Paino -3,1kg
BMI 27,2 - 26,1 (edelleen lievälihavuus)

Kuvistakin huomaa jo ehkä pienen eron..

-Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos tsempeistä!