perjantai 20. maaliskuuta 2015

Motivaatio, missä olet?

Huoh.

Tuntuu että tää dieetti ei huvita nyt yhtään. Ärsyttää jumpata ja punnita kaikki muu paitsi vesi ja kahvi mitä suuhuni laitan. Paino junnaa nyt tankkauspäivän lukemissa ja senttejäkään ei oo lähtenyt yhtään. Tekis mieli vaan luovuttaa ja vetää ihan läskiks koko homma. Selasin tänään Hullujen Päivien katalogia ja huomasin aina jääväni haaveilemaan herkun sivuja... Oooh... Ja sit palauduin todellisuuteen ja tajusin että näillä Hullareilla mä en käy joka päivä hakemassa Lindorin suklaapalloja. Koska mä punnitsen rahkaa ja raejuustoa.

Oon mä tällä viikolla sentäs käynyt hot Pilateksessa ulkoiluttamassa mun uutta super hienoa treenikassia, mihin mun jumppamattokin mahtuu matkaan mukaan! Ja eilistä lukuunottamatta oon joka päivä tehnyt edes pienen jumpan kotosalla. Ja eilenkin käytiin perhelenkillä päivällä kun Mies oli vapaalla, eli motivaation puutteesta huolimatta olen liikkunut ja syönyt oikein joka päivä! Ehkä se mieli tästä vielä kohenee kunhan paino alkaa taas tippumaan... Tästä ei ole suunta kun alaspäin! 

Lohdutin itseäni iltapalalla prodeletuilla ja marjoilla...


Palaan taas asiaan kun saan itseni alas mökömökö puusta...

-Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos tsempeistä!