tiistai 10. maaliskuuta 2015

2. viikko dieetillä

Huhheijjaa! Eilen tuli kaksi viikkoa Juttailua täyteen! Ens viikolla on jo puoliväli! Aika menee tosi nopeasti. Kohtahan tässä ollaan kesäkunnossa jos tätä menoa aika juoksee ja kilot karisee! 
Eilen olikin super ihana sää ja siinä syy miksen postaillut jo eilen viikon saldoja. Aamulla oli kiire omaan pihaan leikkimään ja nauttimaan valoilmiöstä. Mun äiti tuli käymään päivällä ja ne touhus Minien kanssa pihalla kun mä nautin terassilla auringon lämmöstä ja Pepsi maxista. Illalla laitoin mun siskon hiuksia niin en silloinkaan kerennyt näpyttelemään tänne ja kotiin tullessa kello näytti jo Minien iltapuuroa ja äidin smoothieta.
Tänään mulla kävi kaveri kylässä ja ostin hänelle keksejä kahvin kanssa tarjottavaksi, eikä mun tehnyt edes mieli! No okei, kun nostin ne takaisin kaappiin niin mielessä kävi että huomaiskohan mun dieetti vain yhtä keksiä. Mutta ei. Pysyin tiukkana enkä kajonnut. Sunnuntaina on tankkauspäivä ja silloin vähän herkuttelen.

Eilinen valoilmiö!

Kuvat kropasta napsasin vasta tänään ja mitatkin unohtu ottaa aamulla niin niitä en nyt tällä viikolla tänne päivittele. En usko että muita hirveesti mun reiden ympärys edes kiinnostaa.. Hehe. Laittelen kumminkin dieetin lopuks alku- ja loppumitat tännekkin muistiin. Miinusta kumminkin on tullut koska vaatteet istuu paremmin eikä housut kiristä, se on pääasia. Paino tippui viimeviikon sairasteluista huolimatta 1,3kg eli dieetin alusta 4,4 kiloa! BMI:n mukaan olen edelleen lievästi ylipainoinen. Tänään peiliin katsoessa huomasin kuinka tärkeää liikkuminen olisi laihtumisen takia. Rajun painonnousun ja -laskun myötä paikat roikkuu kun velhon hihat, eikä tämä kotona sairastelu ja makoilu auta asiaa yhtään vaikka paino tippuukin. Päinvastoin. Painovoima tekee tehtäväänsä. Tänään kävinkin jo lenkillä ja ajattelin vielä kahvakuulailla nyt kun Mies katsoo Minien perään..


-Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos tsempeistä!