torstai 12. maaliskuuta 2015

It's a sunny day outside..

Ulkona tosiaan on ihan mahtava sää ja mielikin on aurinkoinen! Migreenistä selvitty ja päivä alkoi lähes täydellisesti. Mies on vapaalla ja sain nukkua vähän pidempään kun normaalisti. Kävin taas aamulla vaa'alla niinkuin lähes joka aamu, vaikka sanotaan ettei kannattaisi. Mä vaan haluan tietää miten ruokavalio, lenkit ja treenit vaikuttaa enkä koskaan ole pettynyt paitsi raskausaikana kun lukema nousi silmissä. Silloinkaan en ottanut stressiä vaikka olisi ehkä pitänyt... 
Mutta tänään kun astuin vaa'alle hymyilin kilpaa keltaisen valoilmiön kanssa joka nosti katsettaan taivaalla. Lukema näytti tasan viisi kiloa vähemmän kun 18 päivää sitten kun dieetti alkoi! Tätä menoa mä pääsen mun tavoitteeseen eli 7-8kg miinusta tän koko kuuden viikon aikana. Seuraava etappi mulla on päästä normaalipainoiseksi eikä siihenkään ole enää kun reilu kilo! Ihan mahti fiilis nyt jo! 

Kuvien välissä on tosiaan 18 päivää ja viisi kiloa. Kyllä niistä huomaa jo pientä kutistumista! Jumppatrikootkin alkaa tuntua jo vähän löysiltä!




7 kommenttia:

  1. Katteeks käyp. Sama määrä päiviä ja 2,2 pudonnutta kiloa vaikka lähtöpaino oli 90.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä se siitä lähtee ;) viikonloppuna kun on tankkauspäivä niin starttaa oikein kunnolla aineenvaihdunta!

      Poista
  2. Missä ryhmässä siis oot? Ite oon ykkösessä ja kiloja lähtenyt tosiaan noin kilo.. Olo on tosi pettynyt munkin suunnitelmat oli tälle sd:lle että lähtis joku 5 kiloa ainakin :( ootko tehnyt treenejä siis aktiivisesti ja muutenkin syömiset ym ihan ohjeen mukaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Oon kakkos ryhmässä ja muuten noudattanut ruokavaliota täysin mut en oo keitellyt pastoja ateria2:selle, toisin kun ois pitänyt. Viime viikolla olin kipeenä eli treenejä tai lenkkejä en tehnyt kun ma-ti. Salilla en oo käynyt mutta kotona oon kahvakuulaillut ja lenkkeillyt tietty.
      Kyllä tässä on vielä aikaa tiputtaa, ei olla edes puolessa välissä ;)

      Poista

Kiitos tsempeistä!