perjantai 27. maaliskuuta 2015

Hiljaisuus on kiirettä

Mulla on tälläviikolla aika kiirus, paljon sovittuja menoja ja tietysti Hullareillakin piti pyörähtää. Blogi on pyörinyt päivittäin mielessä mutten jaksa ottaa tästä stressiä, kirjoittelen aina sopivan raon tullen...
Eilen tapahtui jotain mikä sai mun mielen super hyväksi ja nosti kadonneen motivaation taas korkealle, sillä kun hyppäsin vaakalle niin lukema näytti NORMAALIPAINOA!! Oon niin onnellinen, en enää koskaan ikinä milloinkaan aio päästää itseäni ylipainon puolelle! Oon painanut näin "vähän" joskus ennen ekaa neuvolaa maalis-huhtikuussa 2013. Voitteko uskoa että mulla on tippunut painoa tän kohta viiden viikon aikana 6,7kg ja senttejäkin on lähtenyt ympäri kroppaa jo ainakin 14! HUH! Oon kyllä todella ylpeä itsestäni! Mulla loppuu tää dieetti vähän kesken koska mulla on sunnuntaina synttärit ja ajattelin vähän herkutella sen kunniaksi ja ensi viikonloppuna sitten juhlitaan tytsyjen kesken.. Mutta painonpudotus jatkuu näistä juhlista huolimatta ja pyrin päivittämään blogiakib enemmän, tää on edelleen hyvä motivaattori ja kiva muutenkin kirjotella fiiliksiä ja muuta ylös. Ja toinen korvaamaton tuki ja turva on muut kanssa diettaajat, toivonkin että Super Dieetti fb ryhmä pysyy kasassa vaikka virallinen dietti loppuukin. Meistähän se vaan on kiinni!

Meillä oli Minien kanssa lettukestit näin perjantain kunniaksia. Minie söi banskulettuja ja minä super hyviä vaahterasiirappi prodelettuja. NAM!



Ihanaa viikonloppua jokaiselle!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos tsempeistä!