lauantai 14. maaliskuuta 2015

Puoliväli

Taas on yksi viikko takana ja saman verran edessä. Eli puolivälissä dieettiä ollaan. Tänään on tankkauspäivä johon Fitfarm on antanut ohjeet joita suosittelevat, mutta saa myös soveltaa. Mä aion soveltaa. Mutta kerron illalla tankkauspäivästä enemmän..
Viikko on ollut helppo ja ruodussa pysytty. Lenkkeillyt olen lähes päivittäin ja kotijumppaa tehnyt. Pakarat huutaa hunajaa, ihana tunne! Ruokailut on ok lukuunottamatta sitä keskiviikkoista mehulasillista jonka join migreenin keskellä kun muuta en alas saanut. Kaipaisin ehkä jo ihan "oikeaa" ruokaa, niinkun lasagnea ja vaikka kanapastaa (kermalla) mutta kun tämä on kerran aloitettu niin ei tätä kesken jätetä. Niinkun olen aikaisemminkin sanonut niin aion kyllä jatkaa soveltaen tätä ruokavaliota, mutta tavoite painoon päästessä syön samaa ruokaa kuin muukin perhe paremmalla lautasmallilla ;) Minie syö mun kanssa aina samaan aikaan mutta teen ruot erikseen sen takia että lisään hänen annokseen perunaa tai pastaa ja mun on helpompi punnita omat ateriat. Vaikka pääosin teen samoista raaka-aineista mutta eri kattilassa. En koe että siitä olisi suurta vaivaa, joten se ei ole tekosyy "etteikö voisi" dietata lapsiperheen äitinä. Tämä on ollut yllättävän helppoa ja olen todella tyytyväinen kun lähdin tähän mukaan! Kiloja on karissut yhteensä jo 5,5kg eli tämän viikon saldo on 1,1kg miinusta! Ihan mahtia! Vielä kun saisi samanverran tässä kevään mittaan pois niin olisin superyber tyytyväinen!

Kuvat mä unohdin aamulla ottaa ja nyt oon jo alottanut tankkauksen niin olo on kun ilmapallolla.. Palailen illalla tosiaan tän päivän fiiliksistä jos en poksahda ennen sitä!

-Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos tsempeistä!