keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Vauva tulossa?

Mun mies kysyi multa eilen illalla olenko raskaana. Päänsärkyä, pahoinvointia, väsymystä, nälkä, ramppaan vessassa kokoajan. Himoitsin hänen iltapala paahtoleipiään kieliposkella. Oireet kyllä täsmäisi mutta huokaisen helpotuksesta ja tää kaikki johtuu dietistä, olisko mun kroppa menossa ehkä ketoosiin? Eli ei vauvaa meille enkä sortunut leipäänkään! Vaan unelmien kroppa muovaantuu! Huomaan jo että turvotus on laskenut ja vointi on tänä aamuna jo parempi! Heräsin virkeänä jo aamuseitsämältä, jolloin yleensä käännän vielä kylkeä.. Päätä kyllä särkee kun edellisestä ruokailusta on mennyt tovi ja söin tänään välipalan sijaan proteiini patukan koska oltiin kaupungilla. Minielle mulla oli kyllä eväät mukana mutta itse en kehtaa rahkapurkkia kaupoilla syödä. Itselleni en viitsi kaupoilta mitään edes katsoa kun toivon että muutaman kuukauden päästä tässä oltaisi ainakin kokoa pienempiä! Minien kaappiin löydettiin kyllä taas muutama ihana vaate.. Vaikka hänenkin vaatekokonsa muuttuu kyllä tiuhaan eikä hän olisi mitään tarvinnut, mutta en voi sille mitään että rakastan lastenvaatteita!
 Mä menen illalla hot joogaan. En ole aiemmin jooga tunnilla ollut, mutta pilateksesta tykkään niin luulen että viihdyn myös joogatunnillakin. Kerron mun fiiliksiä siitä viimeistään huomenna! Jooga ei liity mitenkään dieettiin enkä laske sitä viikon treeneihin mukaan. Eilen enkä tänään ole yksinkertaisesti kerennyt treenailla kotona niin loppuviikosta pitää tehdä tosissaan kotijumppiakin. Lenkkeillyt olen tällä viikolla joka päivä vähintään 5km, eli noin 50 minuuttia. Mä en malta odottaa että tää dieetti on ohi ja näen (ja toivottavasti muutkin huomaa eron) miltä näytän! Kesään on enää kolme kuukautta! Ehkä mä tänä kesänä olen rantakunnossa! Niinhän ne hylkeetkin on.. Vielä kerkiää!



-Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos tsempeistä!